Blue Balloon

איך לקשור בלון? – דרכים קלות לקשירת בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
קשירת בלון
תוכן עניינים

אנו תמיד מקשרים בלונים לקלילות, כיף ומצב רוח חגיגי. בלונים מכניסים אותנו לאווירת ילדות נוסטלגית נטולת דאגות, מאפשרים לנו לשכוח מהבעיות שלנו, ופשוט ליהנות מהרגע.

קשה לדמיין אירוע שאין בו קישוטי בלונים. הם עוזרים לקשט כל חדר, ולהפוך כל חלל למיוחד וחגיגי. מה שכן, כאשר רוצים להבטיח שסידור בלונים לאירוע יחזיק מעמד למשך זמן ארוך יחסית, חשוב גם לדעת לקשור בלון בצורה נכונה. אחרת, בתוך כמה שעות האוויר עשוי לצאת מקישוטי הבלונים שהשקעתם בהם במקרה הטוב, או שהבלונים יתפוצצו במקרה הפחות טוב. אז איך לקשור בלון, כדי שהוא לא יתרוקן מאוויר? מיד נסביר.

איך קושרים בלון בארבעה צעדים – המדריך למתחילים

לכל בלון יש את הגודל שלו. מומחים לא ממליצים לנפח את הבלון יתר על המידה, מאחר וזה הופך את הבלון לרגיש יותר במגע עם חפצים חדים.

במצב כזה, גם אם הבלון שנופח יתר על המידה לא יתפוצץ באופן מיידי, סביר להניח שהוא יתפוצץ במוקדם או במאוחר. לכן, לפני ניפוח הבלון, חשוב לדעת מהו הגודל הסופי שאליו הוא יכול להגיע. ניתן לדעת אם הבלון נופח בצורה נכונה על פי צורת הזנב של הבלון (הקצה שלו): אם הזנב נפוח, ויש צורה של "אגס" ליד הקשר, סביר להניח שהבלון נופח יותר מדי, ויש להקפיד לנפח את יתר הבלונים מאותו הסוג קצת פחות. 

להלן ארבעת השלבים שיסייעו לכם ללמוד איך קושרים בלונים בקלי קלות:

הכנה

לפני שאתם מנפחים את הבלונים, יש להכין סרט דק או חוט עבה שתוכלו לקשור בעזרתם את הבלונים בהמשך. חותכים חתיכת חוט באורך הרצוי. במרבית המקרים 18 – 20 ס"מ יספיקו למטרה הזו. אם אתם מתכננים לתלות בלונים הפוכים מהתקרה, קחו בחשבון כי אורך החוט שתגזרו יצטרך להתאים לגובה בו תרצו שהבלונים יתנוססו.

ניפוח הבלון

לאחר שמילאתם את הבלון באוויר, יש לבדוק אם לבלון נותר "זנב" ארוך מספיק. לוחצים על הבסיס של זנב הבלון ביד אחת ומושכים את קצהו השני? יש לסובב אותו בין 4 ל – 5 פעמים סביב צירו ביד השנייה.

בדיקת הבלון

בשלב זה עליכם לוודא כי האוויר אינו דולף מהבלון החוצה. יש ללפף את החוט שהכנו מבעוד מועד בין 3 ל – 4 פעמים ממש סביב הבסיס של זנב הבלון, אבל השתדלו שלא להגזים כדי שלא תקרעו על הדרך את זנב הבלון, בטעות.

קשירת הבלון

השלב האחרון והחשוב ביותר בקשירת בלון הוא לקשור את קצהו של זנב הבלון בחוזקה באמצעות החוט. זה הכל! אם הגעתם עד כאן אתם יודעים איך לקשור בלון צעד אחר צעד, וברגע שתסיימו לנפח ולקשור את כל הבלונים שלכם, תוכלו להתחיל לקשט את האירוע שלכם.

קשירת בלון
ככה קושרים בלון עם חוט

רוצים להכיר עוד דרכים על איך לקשור בלון? קבלו

ישנן טכניקות רבות ושונות שבאמצעותן ניתן לקשט כיום מתחמים שמארחים אירועים חגיגיים.
קישוטי בלונים זו אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעיצוב אירוע מיוחד, משום שהם משאירים המון יד חופשית לבעל האירוע בעיצוב החלל המארח, ובעזרת סידורי בלונים ניתן להוסיף לאירוע המון אלמנטים עיצוביים מקוריים ומדליקים. מעבר לכך, קישוטי בלונים ליום הולדת, וסידורי בלונים לחתונה מעלים תמיד חיוך על פניהם של בעלי האירוע והאורחים.

קשירת בלונים ללא חוט או גומיה

דרך קלה נוספת לקשור בלון היא ללא שימוש בחוט או סרט. אתם רק צריכים לדעת איך לעשות את זה נכון. אם ברצונכם להשתמש בשיטה זו, פעלו לפי ההנחיות הפשוטות להלן:

  • נפחו את הבלון והשאירו זנב ארוך בקצה שלו.
  • צבטו את בסיס הזנב בעזרת אצבעותיכם ומשכו את קצהו השני של הזנב בידכם השנייה כמה פעמים. נסו למתוח את זנב הבלון לאורך של 8 עד 12 ס"מ.
  • סובבו את זנב הבלון סביב האצבע המורה ואגודל היד שמחזיקה את הבלון כדי לקבל מעין לולאה.
  • משכו את זנב הבלון דרך הלולאה, ושחררו אותו בהדרגה.
  • קשרו את הלולאה בבסיסה.
קשירת בלון
קשירת בלון ללא חוט

הדרך הטובה ביותר לקשור בלוני הליום

בלוני הליום מנופחים בצורה שונה מבלונים רגילים ולכן קושרים אותם בדרך קצת אחרת. הליום הוא גז נוזלי אשר נוטה לדלוף החוצה אפילו דרך החור הקטן ביותר. לכן, לאחר ניפוח של בלוני הליום, חשוב להקפיד על קשירת קשר בבלון שימנע מהגז להשתחרר ממנו החוצה. המפתח הוא לקשור בלוני הליום במהירות וביעילות. 


בעיצוב בלונים לאירועים, יש מי שעושים זאת באופן הבא: ראשית, קושרים קשר על צווארו של בלון ההליום המנופח ורק לאחר מכן קושרים סרט לזנב הבלון. יש אנשים שהשיטה הזו עלולה להרגיש להם מסורבלת יותר ופחות אמינה, משום שהסרט שנקשר לבלון ההליום עשוי להשתחרר בקלות יחסית ואז הבלון עצמו פשוט יתעופף לדרכו. 

לכן לדעתנו עדיף לקשור את צוואר הבלון יחד עם הסרט. התוצאה היא קשר שמהדק גם את צוואר הבלון וגם את הסרט שעובר דרכו. זו שיטה הרבה יותר מהירה והרבה יותר בטוחה לקשירת בלוני הליום, ולכן גם הרבה יותר מומלצת.

הדרך הכי מהירה לקשור בלונים 

טיפ נוסף שיכול לסייע לכם לקשור בלונים במהירות, היא ללפף את צוואר הבלון סביב שתי אצבעות ביד שמאל (האצבע המורה והאצבע האמצעית), ולהעביר את קצהו של סרט הקשירה בין האצבעות.

על מנת שתוכלו לגרום לצוואר הבלון להמתח בקלות בין האצבעות, תצטרכו למשוך אותו בחוזקה מספר פעמים, וכדי שתוכלו להעביר את סרט הקשירה בקלות, תצטרכו להרחיק  את האצבע המורה והאמצע האמצעית זו מזו.

אז באיזו מהדרכים הכי כדאי להשתמש לקשירת בלונים?

אנו מקווים כי הבלונים שניפחתם יחזיקו מעמד לאורך זמן וייצרו את האווירה הנכונה באירוע שלכם. אם אתם מתכננים ליצור סידור בלונים לאירוע, אנו ממליצים לכם להשתמש בדרך השנייה לקשירת הבלונים, כפי שהסברנו לעיל. קשירת בלונים ללא חוט, היא כאמור הדרך הנוחה והמהירה יותר, שתאפשר לכם לשזור אשכולות של בלונים זה לזה וליצור זרי בלונים צבעוניים ומלהיבים בכל צורה שתבחרו.

ואם לא בא לי להתעסק בקשירת בלונים?

לחברת בלו בלון ניסיון של 15 שנים ביצירת סידורי בלונים, קישוטי בלונים, קשתות מבלונים וזרי בלונים ססגוניים ויפהפיים לכל מטרה. אם בא לכם להפתיע אדם אהוב בזר בלונים מרהיב ומרגש או לעצב אירוע בצורה חגיגית ובלתי נשכחת, זה הזמן לדבר איתנו! נשמח לחסוך מכם את משימת הניפוח, הקשירה וההרכבה של סידור הבלונים, ולהשאיר את מלאכת המחשבת הזו לידי המקצוענים. לכם נותר רק לתת לדמיון שלכם להשתולל ולהזמין את עיצוב הבלונים שעליו חלמתם.

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?