Blue Balloon

בת המצווה של הבת האהובה שלכם הגיע? כך תהפכו את החגיגה לבלתי נשכחת!

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
קיר בלונים לבת מצווה
תוכן עניינים

מילדה לנערה


הילדה האהובה שלכם הייתה שם לצידכם לאורך הדרך. מהיום הראשון שבו היא נמצאת בחייכם, היא מילאה את לבבותיכם בתחושה אמיתית של חום ואהבה ובמקביל, דאגה להצחיק אתכם ושמרה על אופטימיות אמיתית ומחזקת. בת המצווה של הבת האהובה שלכם היא הזדמנות מצוינת להזכיר לה עד כמה אתם אוהבים אותה וגאים בה על הדרך המשמעותית והארוכה שהיא עברה במרוצת השנים. בשביל לעזור לכם לתכנן את החגיגה הכי שווה שיש, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיכולים לתת לכם השראה בהכנות. בהצלחה והרבה מזל טוב!

תארגנו לה אירוע חגיגי עם המשפחה והחברים

כמובן שנתחיל מהסוף – ארגון אירוע חגיגי הוא ללא ספק הבסיס המשמעותי ביותר לחגיגה המוצלחת. בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים ולכן חשוב לתכנן את האירוע מראש ולדאוג לארגן אותו כראוי. לאירוע תוכלו להזמין את המשפחה, החברים של הבת האהובה שלכם ואנשים קרובים שהיא אוהבת, להגיש אוכל איכותי שהזמנתם מקייטרינג או הכנתם לגמרי בעצמכם ולהנות מקינוחים חגיגיים, מופלאים וממכרים.

תפתיעו אותה בזר בלונים חגיגי

כמו בכל מועד משמח, גם כאן זר בלונים חגיגי יכול להוסיף. לכבוד בת המצווה של הבת האהובה שלכם תוכלו לעצב לגמרי בעצמכם זר בלונים חגיגי ומרגש בגוונים האהובים עליה שיפתיע אותה בבוקר המאורע. אפשרות מעט יותר מושקעת, היא לארגן קישוט בלונים מפואר ביום האירוע – שער בלונים, קיר בלונים או קישוט בבלונים של השולחנות. את הקישוטים תעשו בהתאם להעדפות האישיות שלה ותוכלו לתכנן ביחד איתה מראש – מדובר בדרך פשוטה ומיוחדת לשדרג את עיצוב אולם האירועים בכמה רמות.

תשמחו אותה במתנת יום הולדת

כחלק מהמאורע, כמובן שחשוב יהיה שתקנו לבת האהובה שלכם מתנה מקורית ליום הולדת. יכול להיות מדובר בכלי נגינה חדש, ערכת ציור, בלוק עץ עם תמונה של המשפחה והחברים, כיסוי ייחודי לאייפון עם עיצוב שהיא אוהבת ובשורה התחתונה – כל מתנה שתביע את ההיכרות העמוקה שיש לכם איתה ותאפשר לכם להזכיר לה שהיא הכי נאהבת בעולם.

תכתבו לה ברכה אישית מהלב

חשובה לא פחות מהמתנה, ישנה כמובן הברכה. אירוע חגיגי ומתנה מיוחדת יאפשרו לכם כמובן להביע את האהבה העמוקה שיש לכם כלפי בתכם האהובה, אבל במקרים רבים – מילים יכולות להביע הרבה מעבר ממה שיכולים להראות המעשים. בברכה תתייחסו לדרך הארוכה שהיא עברה לאורך השנים, לתכונות החיוביות שלה, לחוויות המשותפות שלכם ולדרך המופלאה שהיא עוד עתידה לעבור. בנוסף, באירוע בת המצווה תוכלו למקם מחברת בה אורחי האירוע יוכלו לכתוב ברכות אישיות בעצמם – מדובר ברעיון מקורי למזכרת נפלאה שתישמר לעוד שנים ארוכות. מזל טוב!

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?