Blue Balloon

בלונים כפריט עיצובי לאירוע שלכם

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
סטנדר בלונים עסקי
תוכן עניינים

בלונים אפשר עדיין לראות בלא מעט בת מצוות או בריתות. באירועים אלה, מאוד מתאים לראות מגדלי בלונים או עיצוב אחר המורכב ממגוון בלונים בשלל צבעים וגדלים.

הפריטים האלה לפעמים מקשטים את הכניסה לאירוע ולפעמים נועדו להדגיש פינות מסויימות האולם או גן אירועים במרכז אותו בחרתם לחגיגת הבת מצווה, כמו פינת המתנות או שולחן המשפחה. אבל האם קישוטי בלונים יכולים להתאים גם לחתונה?

נכון שלא מדובר בבחירה מועדפת עבור זוגות רבים, אבל אחרי שיטוט ברחבי האינטרנט, אפשר למצוא שלל רעיונות נהדרים המשלבים בלונים כפריט עיצובי החתונות קטנות וגדולות. הנה רק כמה דוגמאות:

קיר בלונים – אם בחרתם בחתונה קטנה במסעדה איכותית או אפילו בחצר הבית של ההורים, קיר בלונים יכול להיות מקום מצויין לצילומי האורחים, וגם יכול להוסיף טאצ' ייחודי למקום, ולהדגיש שמדובר בחתונה ולא עוד ארוחה למשפחה המורכבת. האפשרויות העיצוביות כאן די מגוונות, אפשר לעשות קיר מסטנד מרובע ולשלב בו בלונים בגדלים וגוונים שונים, ואפשר לעשות קיר עגול בשילוב פרחים ומנורות לד, והרשימה עוד ארוכה…

קישוטי מרכז שולחן – שולוב של בלוני הליום עם פרחים או אפילו סוקולנטים בסידורי מרכז שולחן יכולים להוסיף המון עניין לעיצוב האירוע שלכם. תעשיית הבלונים התפתחה בצורה מדהימה בעשור האחרון ובלונים בשלל צורות ניתן למצוא בכל חנות בלונים גדולה. 

אפשרות מצויינת נוספת לקישוטי מרכז שולחן הם בלוני לד (בלונים עם שרשרת נורות לד קטנות בתוכם), שנראים מצויין באירועי ערב. בלוני לד מגיעים בשלל צבעים, וניתן לשלבם בקלות בכל פלטת צבעים שלא תבחרו לחתונה שלכם.

בלונים לצילומים – בלונים פשוט נראים נהדר בתמונות! אתם יכולים לשלב בלונים הן בתמונות החתונה שלכם לפני האירוע, והם בצילומי הריקוד הראשון שלכם. פשוט בקשו מהמעצבת שלכם לקשט את רחבת הריקודים שלכם לפני הריקוד הראשון בבלוני הליום. לא חייבים ללכת על כמות, אפשר לבחור בלונים בשני צבעים שיתנו טון לתמונות. אל תפחדו ללכת על צבעים נועזים כמו כחול כהה או אדום, זה יראה נהדר בתמונות.

הדגשת פינה באירוע בה השקעתם במיוחד – אם השקעתם מחשבה ותקציב בפינת הקינוחים, הוסיפו לה גם טאצ' עיצובי בצורת קישוט בלונים. פינת קוקטיילים או אטרקציה אחרת שבה החלטת להשקיע ביום החשוב הזה, גם יכולה לקבל נגיעה של צבע, ע"י שילוב של קישוטי בלונים.

קישוטי בלונים הם אפשרות נהדרת לקישוט האירוע שלכם, שאינה דורשת תקציב רב. אך אל תתפתו לרכוש בלונים זולים. גם אם החלטתם לעשות את הקישוטים בעצמכם, הזמינו את הבלונים מראש ועשו בדיקת איכות. אתם לא רוצים שהאירוע שלכם יזכר לאורחים בעיקר ברעש של בלונים מתפוצצים. 

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?