Blue Balloon

בלונים לחתונה – הטרנד שיקפיץ את החתונה שלכם

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
סידור בלונים לחתונה
תוכן עניינים

כשמתכוננים לחתונה יש כל כך הרבה פרטים קטנים לתכנן ולחשוב עליהם ורובם עוסקים בנראות ובאסתטיקה של החתונה. חשוב מאוד שהיא תיראה מרשימה ומרהיבה וחשוב מאוד שהאורחים ירגישו שהם באים לאירוע חגיגי ולא סתם משהו שאולתר ברגע האחרון וללא מחשבה. ההבדל בין אירוע מוקפד ומתוכנן לבין אירוע שרואים שלא השקיעו בו מחשבה הוא התחושה שמקבלים והחוויה. רבים מנסים למצוא עיצובים מיוחדים לחתונה שלהם והולכים על המובן מאליו, אבל הנה רעיון שלא חושבים עליו מספיק ויש עוד הרבה מה לחדש ולעשות עם זה דברים מיוחדים – בלונים בחתונה. זהו טרנד שהולך ומתפתח ומפתיע באפשרויות שלו.

מה מיוחד בבלונים?

בלונים הם לא פרחים. הם מוכנים ו"פורחים" בכל השנה ולא צריך לחכות לעונה מיוחדת. הם גם לא נובלים אלא מקסימום מתפוצצים כשלא נזהרים אתם אבל זה באמת לא קורה הרבה. לעומת זאת, הם מושלמים עבור אטרקציות מקוריות ומיוחדות לחתונה ומבטיחים עיצובים משגעים ומפתיעים לפי בקשת החתן והכלה ואפשר למצוא אותם בכל פינה באולם או בגן האירועים. יתרון נוסף שלהם הוא שהם באמת מתאימים לכל סוג של מקום ואולם ולכן אין צורך לעשות מאמץ גדול כדי לשלב אותם. הם מגיעים בצבעים שונים ובצורות מעניינות והם יכולים להיות האלמנט המצחיק והמרענן של כל חתונה כשחושבים על זה ומנסים להתאים אותם למה שהזוג אוהב.

איפה ניתן לשלב בלונים בחתונה?

בלונים יכולים להיות בכל מקום באולם מהכניסה לחניה ולרחבת הכניסה לאולם ועד החופה עצמה. אם האולם או גן האירועים שלכם מחולק לכמה שטחים, ככל שטח אפשר להניח בלונים בצורות שונות ובצבעים שמבדילים ביניהם כדי לעניין בשילוב הרמוני ויפה לעין. כמו כן, יש טרנד מעניין של שחרור בלונים אדומים לציון האהבה הגדולה של בני הזוג מיד עם תום החופה, ואפשר גם לחלק אותם לאורחים כדי שישחררו אותם בעצמם לאות ברכה לזוג המתחתן. בלונים אפשר להניח כסידורי פרחים מעניינים על שולחנות או להניח כזרים גדולים ליד הבר והבופה, אם בחרתם בקייטרינג כזה. הבלונים יכולים גם לסמן את השביל לחופה וגם להיות מוצבים ליד שולחנות האוכל.

איך אפשר לשלב אותם בצורה מגניבה ברחבת הריקודים?

אפשר לפזר בלונים מעוצבים בכל מיני צורות ברחבת הריקודים או לפזר אותם כמשחק בזמן הריקודים כדי לעודד אנשים לבוא ולרקוד ביניהם, כמו בריכת כדורים לילדים. אפשר ליצור מהם צורות שהן מחווה לתחום העיסוק והתחביבים של בני הזוג, אולי אפילו כדי לחגוג את הדרך שבה נפגשו, אם למשל נפגשו בזכות טיול עם הכלבים שלהם בפארק, או ששניהם אוהבים דברים משותפים שאפשר לפסל להם כמו מכוניות, מטוסים, ממתקים ועוד. כל מה שיכול להיות מעניין לעין ומצחיק, זה מוסיף המון.

למה זה ישדרג את החתונה?

אם הגעתם למקום מסוים וראיתם אותו מקושט ומעוצב בתשומת לב, לא משנה מה גודל התקציב, הרי שהצליחו לעצב אירוע מרשים בכל קנה מידה. זה המדד היחיד ובגלל זה לפחות מומלץ להשקיע בתכנון העיצוב של החתונה ובפרטים הקטנים. במקרה הזה, בקישוטים שאתם בוחרים לו. אם, למשל, פרחים הם חלק בלתי נפרד מהסידורים שמחכים לנו על השולחן אבל אם קשה לכם להחליט אילו פרחים אותם רוצים, למה לא לחשוב על קישוט מקורי הרבה יותר כמו בלונים? זה אפילו עשוי לצאת זול יותר מכל עיצוב אחר שתבחרו ויהיה אפילו מקורי כל כך שאנשים ישמחו לקחת את זה הביתה, במיוחד אם יש ילדים שמשתתפים בחתונה שלכם. להם אולי כדאי לבחור עיצובים מעניינים שיוצבו פה ושם וישמחו אותם כמוקדי תשומת לב שימשכו אותם.

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?