Blue Balloon

תכנון יום הולדת לתינוק – כל מה שצריך לדעת

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
Portrait of little girl at birthday party
תוכן עניינים

למרות שהיינו יכולים להישבע שהם נולדו רק אתמול, תכנון מסיבת יום הולדת זו דרך נהדרת לציין את העובדה המרגשת שעוד שנה חלפה עברה והתינוקות המתוקים שלנו גדלו. בין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לראשונה בחייכם, ובין אם מעט החלדתם, הנה כמה טיפים חשובים שעליכם לדעת.

כיצד לבחור נושא למסיבת יום הולדת לתינוק?

חברה טובה ואוכל טעים הם בהחלט המפתח לכל מסיבה מוצלחת. אבל כדי להפוך את מסיבת יום ההולדת של התינוק למיוחדת ביותר כדאי לבחור קונספט. קונספט מרכזי יכול להקל על התכנון. האמת שאתם לא צריכים להסתבך, תוכלו לבחור חיה אהובה, דמות, צבע, תכנית ולעצב את כל יום  ההולדת סביב הנושא, החל בהזמנות, דרך העוגה ועד הקישוטים. 

מה מגישים במסיבת יום הולדת של תינוק?

כאשר אתם מתכננים את התפריט, התייחסו לאופי המוזמנים. האם המסיבה מיועדת למבוגרים או שיבואו גם ילדים בכל הגילאים? בכל מקרה, כדאי להגיש מאכלים וחטיפים בריאים, ומומלץ לבחור בחטיפים שאפשר "לחטוף" כלומר לקחת לדרך, ולא כאלו שדורשים ישיבה ליד השולחן כמו למשל כריכונים קטנים, ירקות חתוכים, פירות, שניצלונים, תירסים, פשטידות אישיות. וכמובן, שתוכלו גם לשלב מאכלים שאהובים על התינוק עצמו. 

תחמו אזור מיוחד עם צעצועים לתינוקות

כאשר מתכננים יום הולדת לתינוק, כדאי לחשוב על הדברים שהוא אוהב לעשות, ואחד הדברים האהובים על ילדים אלו צעצועים. תחמו אזור עם צעצועים לתינוקות, אלו יכולים להיות סוגים שונים של צעצועים שיש לכם בבית כמו בימבות, אוהל כדורים, מגלשה ועוד. אם זו מסיבה לפעוטות אפשר לארגן גם פינת יצירה עם בצק משחק, מדבקות או ערכות יצירה בהתאם לקונספט של יום ההולדת. יש המון אפשרויות ולפעמים לא צריך הפעלה ייעודית כדי לעניין תינוקות קטנים ולהעביר את הזמן בנעימים. 

דבר נוסף שקשור לצעצועים לתינוקות – חישבו מראש אלו מתנות התינוק הקטן רוצה וצריך, כך תוכלו להקל על המשתתפים בעת הביקור בחנות הצעצועים. 

העיצוב משחק תפקיד מרכזי

אם אתם רוצים להפוך את חגיגת יום ההולדת ליותר צבעונית, מושכת ונעימה, תוכלו ליצור ארץ פלאות קסומה באמצעות קישוטים מעניינים ומיוחדים. מבין כל סוגי הקישוטים שישנם כמובן שאין תחרות לבלונים, ואי אפשר לדמיין שום יום הולדת בלעדיהם. אם אתם רוצים לקחת את החגיגה לשלב הבא, פשוט הזמינו עיצוב בלונים ליום הולדת ותהיו בטוחים שכל הילדים יתרגשו וישמחו מההפתעה המיוחדת. בלונים מכניסים המון צבע וחיים לכל מתחם ואפשר לעצב אותם בדרכים שונות ומפתיעות החל בעיצוב שולחן יום ההולדת, דרך עיצוב השולחנות והכיסאות, ובעצם בכל דרך שתרצו ותראו לנכון. 

ולסיכום, כאשר אתם מתכננים יום הולדת לתינוק פשוט הרשו לעצמכם ליהנות, חישבו אלו דברים ישמחו אותו, עצבו את המתחם כך שיראה חגיגי מתמיד והזמינו בני משפחה וחברים אהובים לחגיגה מושלמת ומיוחדת. 

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?