Blue Balloon

בן או בת? כך תעצבו את מסיבת גילוי מין העובר

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
עיצוב בלונים לבריתה
תוכן עניינים

מתרגשים? כדי לוודא שהמסיבה תהיה בלתי נשכחת עבור כל האורחים שמשתתפים, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מועילים. הנה כל מה שצריך לדעת על מתנות ליולדות מאושרות, ארגון מסיבת גילוי מין העובר וכל מה שבין לבין. 

קודם כל, ודאו שהכול מתוכנן מראש כדי שלא יהיו הפתעות ביום המסיבה. שמרו על הקישוטים פשוטים ואלגנטיים או יוקרתיים, תלוי בסגנון המועדף עליכם. כמו כן, יש לזכור כי מסיבת לידה טיפוסית היא מפגש של בני משפחה וחברים קרובים. כדי לחגוג את הולדת התינוק או התינוקת, יהיה כדאי לחשוב על איזשהו מוטיב מרכזי במסיבה. בואו ניתן דוגמה נחמדה שהיא גם מתנה ליולדת וגם אחלה רעיון למסיבה:

 דוגמה למסיבת גילוי מין עובר

אם אתם מחפשים רעיון שמהווה סוג של מתנה ליולדת וגם רעיון למסיבה, יש לנו אחלה הצעה בשבילכם. מבלי שבני הזוג יידעו מה מין העובר, ההורים (של בני הזוג ההריוניים) יבדקו זאת מול הרופא ויתכננו את האירוע הבא: בשלב הראשון, פונים למאפיית עוגות מקצועית. אמנם רוכשים עוגה לאירוע, אבל זה רק על קצה המזלג. בתוך העוגה יהיה מילוי טעים. אם העובר נקבה, המילוי יהיה ורוד. אם העובר זכר, המילוי יהיה כחול. 

ההורים (שהם בעצם הסבא והסבתא העתידיים) או בני המשפחה ידווחו למאפייה ויגידו לה באיזה צבע המילוי צריך להיות. כאשר ההורים העתידיים יחתכו את העוגה, המילוי פשוט ינזל החוצה ויפתיע את בני הזוג שעומדים להיות אוטוטו הורים. רעיון זה מצריך שיתוף פעולה בין המאפייה של העוגות לבין בני המשפחה. 

לא לשכוח להעניק מתנה ליולדת

מתנה ליולדת היא כנראה אחד המוטיבים הכי חשובים במסיבות מהסוגים האלו של גילוי מין עובר. יש הרבה רעיונות שונים שאפשר לתת ליולדת כאות להערכה ואהבה. אם רוצים לתת משהו קטן וסנטימנטלי אז אפשר לשקול תכשיטים, בושם או אפילו סתם כרטיס ברכה מרגש ונחמד.

בסופו של דבר, מסיבות לידה יכולות גם לספק הזדמנות לאורחים לתת מתנות ולתרום בדרך כלשהי לחגיגה. ואין תרומה יותר גדולה מאשר התרומה של ריגוש. אם אתם רוצים לרגש את היולדת העתידית, אפשר ללכת גם על זר פרחים יפהפה בליווי של תכשיט נוצץ. 

חגיגה מצומצמת או נרחבת? 

בכל הנוגע ללידה העתידית, היולדת זקוקה לכל התמיכה שהיא יכולה לקבל. לא פעם, התמיכה הזו מגיעה בצורה של מסיבת גילוי מין עובר ומסיבת לידה. מעדיפים מתנה ליולדת נוצצת וחגיגה מפוארת? אפשרי, אבל תזכרו לבדוק אם הרעיון מתאים ומקובל על ההורים העתידיים. 

הדבר החשוב שיש לקחת בחשבון בעת ארגון מסיבה הוא רשימת האורחים. את מי אתם רוצים להזמין? זכרו, אם ישנם אורחים רבים, ייתכן שיהיה קשה לכולם ליצור אינטראקציה. עדיף יהיה אם בני משפחה וחברים קרובים יוכלו להשתתף, ולהנות מהמקום ומהמעורבות הרגשית שלהם בחגיגה.

 אה ואל תשכחו להזמין אותנו לברית (אם זה בן) – בואו תראו איזה בלונים אנו עושים לבריתות

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?