Blue Balloon

כיצד תבחרו את המתנה המושלמת לילדיכם

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
Gift bags
תוכן עניינים

אנו עדים לכך כי כל שנה נכנסים לשוק הצעצועים מוצרים חדשים ומותגי צעצועים חדשים המתאימים את עצמם לעונה ולאופנות החולפות. דבר זה הוא מגמה מאוד חיובית עבור הצרכן הישראלי, אך כאשר אנו מעוניינים לרכוש מתנה עבור החברים של הילדים בגן, בבית ספר או במשפחה דבר זה גורם להורים סחרחורת. זאת מפני שלרוב ההורים אינם מחוברים לעולם הילדים לכל פעם שיבואו לרכוש מתנה הם יבינו מאוד מהר שיש הרבה דברים שהם לא מכירים ולא מבינים בהם בעולם הצעצועים והמשחקים לילדים וגם לא בטוח שירצו להבין בהם. הורי הילדים תמיד יהיו בקונפליקט רציני כאשר יגיעו לרכוש מתנה וזאת למרות הכוונה הטובה האופפת את רכישת המתנה.

ובכן, הכנו עבורכם מדריך מקיף לרכישת צעצועים ומשחקים עבור הילדים וזאת מבלי לשבור את הראש:

קודם כל גיל!

צעצועים לילדים לרוב מיוצרים על פי גילאים ולכן תמיד תראו הפרדה ברורה במדפים בין הגילאים השונים.  כשאתם נכנסים לחנות צעצועים, שאלו מיד את המוכר/ת היכן המדפים של צעצועים המתאימים לגיל הילד שלכם. ותראו שכבר חסכתם חצי מהאנרגיות שלכם ותבינו מיד עד כמה זה פשוט.

צעצועים ומשחקים לילדים בגילאי 0-5 

חשוב להבין כי בגילאים הנ"ל, הפעוטות עדיין לא מבינים את העולם ובוחנים ומבינים אותו על פי חושים מאוד ראשוניים. בגילאים אלו לא תמיד צריך משחק או צעצוע. לעיתים, הפעוט/ה תהנה רק מהתבוננות בפרצופים המצחיקים שאתם עושים לה, או מהקשבה עמוקה  לקול שלכם בזמן שאתם בכלל מדברים עם אחרים. כמעט כל התינוקות אוהבים את אותם דברים, הם יאהבו לשחק בתוויות של חולצות, קופסאות שונות, סירים ואם תהיו מתוחכמים מספיק תוכלו לראות כמה הם מתלהבים מפלאי המגנטים. הם ישחקו שעות בהבנה מדוע המגנט נדבק ומדוע הוא מתפרק.

צעצועים ומשחקים לילדים בגילאי 5-10 

עלינו שלב והילדים כבר מוכנים לאתגרים הבאים בחייהם הצעירים. בגיל זה הילדים לרוב יתאמנו כבר על מוטוריקה עדינה ופעולות פיזיות שונות. חשוב לדעת כי בגילאים אלו יכולת הלמידה של הילדים היא מאוד חסרת סבלנות, לכן לא היינו מציעים לכם לרכוש מתנות מורכבות מידי הדורשות זמן ואימון. מה שאנו כן ממליצים לכם הוא לשים דגש על תנועות ספורטיביות, דבר זה יקנה להם קואורדינציה וחישובי תנועה מעולים בהמשך דרכם. 

צעצועים ומשחקים לילדים בגילאי 10-14 

עברנו עוד שלב בתהליך ההתבגרות וכעת אנו מבינים הילדים כבר גדולים והם רכשו כבר מגוון יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ותקשורתיות. נכון לגיל זה, הם יוכלו כעת ללמוד בקלות מגוון של משחקים חדשים ואפילו יהיו סקרנים לגבי זה. בגיל זה ילדיכם נמצאים בעצם בשיא יכולת הלמידה המורכבת שלהם ולכן רצוי לרכוש עבורם משחקים מורכבים ומאתגרים, כאלו שהם לא ראו מעולם וצריכים ללמוד מחדש. דבר זה יקנה להם יצירת קישורים שונים וחדשים במח, כך שההתפתחות שלהם תהיה חלקה יותר ומלמדת יותר.  

לסיכום: 

ההורים הם אלה שמחליטים אילו צעצועים ומשחקים הילד ירכוש לעצמו במהלך, לכן שאנו ממליצים לשים דגש על בחירת המתנה לילדים מפני שזו משימה לא קלה, אך היא תקל עליכם מאוד בהמשך שכלא תצטרכו לזרוק ערימת צעצועים לא שימושיים שתקועים בפינת הבית.

במידה ואתם מתנגדים לצעצועים ומשחקים ספציפיים, רצוי לשתף זאת על הילד/ה, כך שיבין שההתנגדות לא באה מעולם ערכים מנותק מהמציאות, אלא יש לה סיבה והסבר לוגי. אנו מבטיחים לכם שלרוב הם יבינו, יפנימו ואפילו יעבירו את המסר לחבריהם. 

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?