בעידן הנוכחי בו התחרות על עובדים מבוקשים מעפילה לשיאים חדשים וגם חברות נאבקות לשמר כל לקוח – אירוע עסקי מהווה הזדמנות לחזק את הקשר עם העובדים, לגייס מועמדים, להרשים לקוחות ולפרגן לשותפים אסטרטגיים.
על מנת להפוך את האירוע העסקי שלכם להצלחה מסחררת, חשוב מאוד לחשוב על קונספט מנצח שיוביל את האירוע וכן להציב מטרה ולתכנן את כל הפרטים הקטנים שיעבדו ביחד בסינרגיה מושלמת.
החליטו מראש האם תרצו להשיק מוצר או שירות במסגרת האירוע, להעלות את המודעות לפעילות העסקית של החברה, למשוך עובדים חדשים או משקיעים וצאו לדרך עם תוכנית פעולה.
כיצד לבחור מיקום לאירוע?
הלוקיישן משחק תפקיד משמעותי והוא ייבחר בהתאם למספר המשתתפים המשוער שעתיד להגיע לאירוע וכן גודל המקום הפיזי הנדרש לפי התוכנית האומנותית.
למשל, אם רוצים להציג רכב חדש או לבצע התנסות מעשית עם מוצרי החברה יתכן שתידרשו לשטח רחב יותר. המקום הוא גם פונקציה של אזור גיאוגרפי נוח להגעה שמיקום אטרקטיבי מעלה את הסיכוי להשתתפות גבוהה יותר מצד המוזמנים.
מומלץ לבחור מקום מסוגנן ומעוצב המכבד את המעמד ומחזיק בפלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמאפשרת לייצר סאונד ברמה גבוהה וכן אפקטים של תאורה ליצירת האווירה המבוקשת והקרנת מצגות, קליפים, סרטוני תמיד להעברת המסרים השיווקיים.
דרכים למתג אירוע עסקי
בבחירת אולם אירועים עבור אירועים עסקיים כדאי לתכנן מבעוד מועד את העיצוב והסגנון בהתאם למיתוג ולשפה התדמיתית המזוהה עם ערכי הארגון ואופי האירוע.
דרך אחת היא לעטוף את המקום בצבעוניות ובאייקונים המזוהים עם הארגון כאשר אפשר לעשות זאת בכמה ממדים: להקרין את הלוגו של החברה על גבי מקרנים ענקיים מכל עבר, לעטוף את הקירות בבדים ובטקסטיל בצבעוניות הנבחרת, לחפות את השולחנות והכיסאות בצבעוניות זו וכן לדאוג שאנשי ההפקה והצוות של המקום במיוחד בעמדות האוכל יעטו בגדים בצבעוניות דומה.
ניתן גם לחלק מזכרות ומתנות קטנות שנושאות את הסלוגן של החברה או מתקשרות לעולם התוכן שבו עוסקת החברה וכן לפתח תוכנית אומנותית שקשורה להווי של הארגון.
בלונים ממותגים בשירות השיווק העסקי
לבלונים נוכחות רבה העיצוב אירועים עסקיים ועולם הבלונים שופע אפשרויות למיתוג עסקי.
חשוב מאוד לקשט את האולם מבעוד מועד בבלונים במוקדים אסטרטגיים כמו למשל, שער בלונים בכניסה למקום או קירות מעוטרים בלונים המהווים מעין קיר סלפי לצילומים כמזכרת או להפקת מגנטים וכן סידורי שולחן מבלונים.
כדאי לבחור בלונים הנושאים את הצבעוניות המזוהה עם הארגון וכן להדפיס עליהם סלוגן ולוגו של החברה, כך שהמסרים השיווקיים יבצבצו ויצוצו מכל עבר ומכל פינה.
>> בלונים למיתוג עסקי וקידום מכירות
רעיונות יצירתיים נוספים לאירועים עסקיים עתירי בלונים הם: להפריח בלונים מעוצבים ברגעי שיא באירוע, למשל, בעת חשיפת המוצר החדש או שירות אסטרטגי, הזמנת אורחי כבוד לבמה, עם הגשת האוכל או עם סיום האירוע.
יצירתיות בבלונים מאפשרת ליצור דמויות מעניינות מבלונים כך שאפשר ליצור, למשל, את הדמות המזוהה עם החברה או להדפיס אייקונים ולאייר על בלונים אנשי מפתח בחברה או את כל אורח ולתת לו בלון הנושא את דמותו במתנה. כמו כן, לעטוף את המוצר החדש בבלונים עד שהוא יתגלה מבעד לבלונים וכן להפריח בלונים במסיבה וליצור אווירה ססגונית, תוססת וצבעונית במיוחד.
יש לתכנן מה תהיה כמות הבלונים ולבחור את העיצוב המבוקש שלהם לפי הקונספט המבוקש של האירוע ולשתף פעולה ביחס להטמנת הבלונים, עיצובם והפעלתם בזמן אמת עם צוות האולם על מנת שהבלונים ישרתו את המטרה ויהוו חלק עיצובי בלתי נפרד מהאירוע בכל שלב לאורך הדרך.