Blue Balloon

עיצוב בת מצווה בבית

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
בלונים לבת מצווה
תוכן עניינים

אין כמו לחגוג את הרגעים המרגשים ביותר בחיים במגרש הביתי. לכן, עיצוב בת מצווה בבית הוא הדרך הבטוחה לחגיגה מרגשת, סוחפת ובלתי נשכחת שתלווה את הכלה המאושרת לנצח!

עיצוב בת מצווה בבית – כך תהפכו אירוע לאגדה:

תכנון מוקפד של אירוע בת מצווה ביתי והקפדה על שלבי המפתח בדרך לאירוע מנצח יהפכו את חגיגת בת המצווה למושלמת מכל בחינה, והרבה מעבר. אם רק תקדישו זמן ומחשבה להפקת אירוע ביתי בלתי נשכח, אין כל צורך באולם אירועים יוקרתי או בהוצאה פיננסית חריגה במטרה להפיק חגיגת בת מצווה מרגשת וייחודית שתגרוף מחמאות מכל עבר ותיצרב בזיכרונכם המשפחתי כאירוע מושלם.   

איך מפיקים בת מצווה ביתית מושלמת?

  1. תוכן

לפני הכל, חשוב לגבש את הקו הרעיוני שיעמוד מאחורי האירוע ויאגד את המסרים התוכניים והעיצוביים כאחד להרמוניה חגיגית וסוחפת. כאשר מדובר במסיבת בת מצווה ביתית, טבעי להתמקד בציון הדרך המרגש ובמסלול החיים שמאחוריו. תכנית קלילה וחווייתית המשלבת תמונות וסרטונים של כלת בת המצווה בנקודות ציון חשובות בחייה מהווה מרכיב חובה באירוע, תוך מתן דגש על קטעי הומור ועל שיתוף הקהל באמצעות חידות על אבני דרך מרכזיות בחייה של כלת האירוע.

  1. ויז'ואל

את הקו החזותי של האירוע נכון לתכנן בשיתוף פעולה מול כלת בת המצווה ותוך התחשבות בהעדפותיה האישיות. מעבר לכך, יש להתמקד בבחירת מניפת גוונים שתלווה את האירוע כולו ותבוא לידי ביטוי בכל פרט עיצובי, החל בעיצוב חלל האירוח וכלה במזכרות. לאחר הגדרת הגוונים המועדפים, תוכלו להמשיך ולתכנן ביתר פירוט את כלל הרבדים העיצוביים של האירוע, תוך מתן דגש על עיצוב קליל ומזמין שידגיש את האווירה הביתית המרגשת וימנף את האירוע לפסגות.

  1. אווירה

בעיצוב בת מצווה בבית, כמו בכל אירוע אחר, הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל הגדול באווירה ואחראים, במידה רבה, על הצלחת האירוע כולו. באירוע מושלם, בייחוד באירוע הנערך בסביבה הביתית, השקעה בפרטים הקטנים איננה אמורה להשפיע באופן משמעותי על התקציב ודורשת, בעיקר, מחשבה, תשומת לב וזמן.

עיצובי בלונים לאירוע מעולם אחר

בלונים, מטבעם, הם מעצבי אווירה אפקטיביים במיוחד ונחשבים כיום למרכיב מרכזי בעיצוב אירועים בכל סדר גודל. אם בחרתם לחגוג את בת המצווה בסביבתה הטבעית של בת המצווה ולהפוך את הבית לאולם אירועים לכל דבר, סידור בלונים מרשים הוא האלמנט שימנף באופן דרמטי את עיצוב החלל כולו ויהפוך את החגיגה למושלמת. שער בלונים מרשים בכניסה בשילוב המספר 12, סידורי בלונים מרהיבים לשולחנות ואפילו קיר בלונים לצילומים בלתי נשכחים יהפכו את החגיגה לחוויה של פעם בחיים ויגשימו לבת המצווה כל חלום!  

>> הנה דוגמאות של עבודות שלנו לעיצוב בלונים לבת מצווה

בלו בלון – אל תתפשרו על פחות!  

חולמים על עיצוב הבלונים שיהפוך את חגיגת בת המצווה הקרובה לבלתי נשכחת? צוות מומחי בלו בלון לשירותכם! כבית עסק מוביל בתחומו באזור המרכז, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את התשובות המקצועיות והאמינות ביותר בעולם הבלונים, תוך מתן דגש על מתן שירות אישי ומסור לכל אורך הדרך. מאחורינו ניסיון מרשים של למעלה מעשור בענף ויכולת לספק לכל לקוח את המענה המושלם לצרכיו ולרצונותיו. זאת ועוד, אנו מקפידים על איכות ללא פשרות המבטיחה את עמידות עיצובי הבלונים ואת מראם המרשים לאורך האירוע כולו.

בין לקוחותינו המרוצים נמנים לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ורשתות שיווק מהגדולות בשוק הנהנים משירות מקצועי, אמין, יעיל ומהיר ומעיצובי בלונים ברמה הגבוהה בארץ. במקביל, הודות לעובדה שאנו מספקים את שירותינו ללא פערי תיווך, לקוחותינו נהנים ממחירים ללא תחרות!

נשמח לעמוד גם לשירותכם ולהפוך כל אירוע לחלום!

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?