קיר בלונים לברית: כמה זה עולה? והאם זה שווה את זה?

בבלו בלון תמצאו בלון לכל חלום! לבחירתכם סידורי בלונים לכל מטרה, החל באירועים פרטיים וכלה באירועים עסקיים, זרי בלונים במגוון סגנונות ובהתאמה מושלמת לאופי האירוע, קיר בלונים לברית, לבר/בת מצווה או לחתונה ועוד. זאת ועוד, כשירות משלים, אנו מספקים שירותי הדפסה על בלונים באיכות הגבוהה ביותר.

אנו מספקים שירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך, והודות לכך, מציעים את השירות המקצועי ביותר בארץ במחירים נוחים לכל כיס!

קיר בלונים דקורטיבי לחתונה
קיר בלונים דקורטיבי לחתונה
Blue Balloon

ברית היא לא עוד חגיגה, כי אם אירוע מרגש המסמל את ראשיתם של חיים חדשים ואת התקווה לעתיד מלא באושר. אם חשוב לכם להפוך את אירוע הברית שלכם לייחודי ויוצא דופן מבלי להיגרר להוצאה כספית מיותרת, קיר בלונים לברית הוא הדרך הבטוחה לאירוע בלתי נשכח!

קיר בלונים לברית – מה זה?

קיר בלונים הוא קיר מרהיב העשוי כולו בלונים ומהווה רקע מושלם לצילומים במהלך האירוע. קיר הבלונים יותאם לקונספט הכללי של האירוע, תוך בחירת הגוונים המתמזגים במניפת הצבעים הכללית ושילוב אלמנטים / כיתובים מתאימים העשויים מבלונים. קיר בלונים לברית תופס נוכחות דומיננטית ביותר במרחב, גורר קריאות התפעלות מצד המוזמנים ומאפשר לכם, ההורים המאושרים, ליצור את מזכרת החלומות המושלמת מהברית באמצעות צילומים על רקע קיר הבלונים שהופך כל תמונה לאגדה. 

כמה זה עולה?

מחירו של קיר בלונים נע בין מאות לאלפי שקלים, כאשר בתמחור הסופי יש לקחת בחשבון את מכלול הפרמטרים הרלוונטיים כמו גודל קיר הבלונים ורמת המורכבות של הביצוע. ככל שקיר הבלונים הנבחר יהיה גדול יותר או בעל אלמנטים מורכבים יותר, מחירו יהיה גבוה יותר.

בלו בלון – לאירוע מעולם אחר

אם באופק חגיגת ברית מרגשת שחשוב לכם להפוך לאירוע השנה, קיר בלונים לברית מבית היוצר של בלו בלון הוא כל מה שאתם צריכים בדרך לאירוע שאף אחד לא ישכח לכם! כבית עסק מהמובילים בענף הבלונים בישראל, אנו גאים להעמיד לרשותכם את מערך השירותים המקצועי, האמין והאיכותי בענף, תוך מתן דגש על מקצוענות ללא פשרות, על רמת האיכות הגבוהה ביותר, על ליווי אישי ומסור לכל אורך הדרך עד לתוצר המושלם ועל מחירים ללא תחרות.

עם ניסיון עשיר של קרוב לעשור מאחורינו, אנו נחשבים לספק השירותים המועדף על לקוחות רבים כמו לקוחות פרטיים המציינים תאריכים בעלי משמעות כדוגמת יום נישואין / יום הולדת / הצעת נישואין ועוד ומחפשים את הדרך להעצים את הרגע באמצעות עיצוב בלונים מרהיב, לקוחות פרטיים החוגגים אירועים כמו ברית/ה, בר/בת מצווה או חתונה ומחפשים את עיצוב הבלונים שישדרג את האירוע ללא היכר בהשקעה כספית מינימלית ולקוחות עסקיים ורשתות שיווק המחפשים את סידורי הבלונים המרשימים והאיכותיים ביותר לאירועי השקה ולמטרות שיווק.

רק תבחרו!

בבלו בלון תמצאו בלון לכל חלום! לבחירתכם סידורי בלונים לכל מטרה, החל באירועים פרטיים וכלה באירועים עסקיים, זרי בלונים במגוון סגנונות ובהתאמה מושלמת לאופי האירוע, קיר בלונים לברית, לבר/בת מצווה או לחתונה ועוד. זאת ועוד, כשירות משלים, אנו מספקים שירותי הדפסה על בלונים באיכות הגבוהה ביותר.

אנו מספקים שירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך, והודות לכך, מציעים את השירות המקצועי ביותר בארץ במחירים נוחים לכל כיס!

קירות בלונים הם דרך מצוינת לשתף משתתפים ומשתתפים.

הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להבין את עלויות האירוע. זה כולל את מספר הבלונים, גודל ודמי משלוח. ככל שיותר בלונים, כך הם יהיו גדולים יותר ויקרים יותר.

אז מה אנחנו מקבלים עבור הכסף שלנו? ובכן, אנו מקבלים חוויה מדהימה

קיר בלון מושלם לכל אירוע שחוגג. יום הולדת, ברית, חתונה או יום נישואין. קירות בלונים הם דרך נוחה ליצור אווירה יוצאת דופן ללא צורך בחומרי בנייה.

קיר בלון הוא קיר מרהיב העשוי כולו מבלונים ומהווה רקע מושלם לצילומים במהלך האירוע. קיר הבלון יותאם לקונספט הכללי של האירוע, בחירת הגוונים המשתלבים עם מאוורר הצבעים הכללי ושילוב אלמנטים / כיתובים מ

קירות בלונים הם דרך מצוינת להנציח את היום המיוחד שלך. הם יכולים לשמש כרקע לאירועים, מחלק חלל, תפאורת תא צילום, או אפילו כאביזרים למסיבת החתונה שלך. קירות בלונים מושלמים ללכידת זיכרונות מהיום הגדול שלך שיימשך כל החיים.

קירות בלונים הם טכניקת קישוט נהדרת שניתן להשתמש בה ליצירת אווירה ולספק מוקד לכל אירוע או אירוע. מחיר קירות הבלונים נע בין מאות לאלפי שקלים, כאשר התמחור הסופי לוקח בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים כגון גודל קיר הבלון ורמת מורכבות הביצוע.

אנו מציעים מגוון שירותים שנוכל להתאים אישית לצרכיך.

קיר הבלונים הוא דרך מצוינת להפוך את המסיבה שלכם לשיחת העיר. פרויקט זה מושלם לכל אירוע, ותוכל להתאים אותו לצבעים וגדלים בהתאמה אישית.

עם שנים של מומחיות וניסיון בתעשיית הבלונים, למדנו שאיכות ושביעות רצון הלקוחות במקום הראשון. אנו מחויבים לספק לך את השירות והמוצרים הטובים ביותר הקיימים בשוק.

עם ניסיון עשיר של כמעט עשור מאחורינו, אנו נחשבים כנותן השירות המועדף על לקוחות רבים כמו לקוחות פרטיים המציינים תאריכים משמעותיים כגון חתונה / יום הולדת / הצעת נישואין ועוד ומחפשים את הדרך להפוך אותם לבלתי נשכחים.

אולי תהיתם בעבר כיצד לתכנן או ליצור עיצוב בלון שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, אך בכמה לחיצות תוכלו למצוא שפע של עצות הקשורות לקישוט הנכון בהשקעה עסקית מינימלית. מתנה למישהו? עיין במאמרים שלנו על סידורי בלונים.

בלו בלון כיסה אותך! בדוק את מבחר הבלונים שלנו לכל אירוע – פרטי או עסקי. יש לנו כל מיני סידורים מוכנים עבורך, החל מזרי פרחים ועד קירות בלונים, מושלמים לימי הולדת או לחתונות. אנו מציעים לכם גם שירותים משלימים כמו אינפלציה ופרחי מעטפות.

אנו מספקים שירות על ידי טיפול בפרויקט שלך מתחילתו ועד סופו. אנו דואגים שתצטרך לתקשר רק עם אדם אחד – לא עוד אנשים שאתה צריך לדבר איתם!

נשמח ללוות גם אתכם בדרך לאירוע מושלם!

רוצים שגם האירוע שלכם יראה כך?

לחצו על הכפתור למטה ותוכלו לקבל הצעת מחיר עבור סידור בלונים לאירוע שלכם

עוד בנושא

יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
בלונים עם כיתוב
בלונים לעסקים

בלונים עם כיתוב

סידור בלונים יוקרתי, מעוצב ומרשים שווה הרבה יותר מאלף  מילים, אבל בלון עם כיתוב שווה הרבה מעבר, כשהוא מאגד עוצמה ויזואלית עם כיתוב קולע ותופס

קרא עוד »
הזמנת בלונים
בלונים לעסקים

הזמנת בלונים

בלונים הם הדרך הקלה והבטוחה ביותר לעיצוב האווירה בכל אירוע, החל באירועים ביתיים וכלה באירועים עסקיים גדולים. אם אתם עומדים להפיק בעתיד הקרוב אירוע בכל

קרא עוד »
בלונים
בלונים לאירועים

בלונים: המדריך המלא.

בלונים הם אחד האלמנטים שמצליחים לכבוש את ליבו של כל אחד, בכל גיל ובכל מצב. השילוב המושלם בין הקלילות האוורירית האופיינית לבלונים לבין אפשרויות העיצוב

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?