Blue Balloon

אפשרויות הדפסה על בלונים 

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
אפשרויות הדפסה על בלונים  - תמונה ראשית
תוכן עניינים

בלונים 

הימצאותם של בלונים יוצרת שמחה רבה בכל מקום שבו הם ממוקמים, זה קורה באולם שמחות, בבית, בחדר של מי שצריך בלונים ליום הולדת, באולם תצוגה, באירועים עסקיים ועוד. כדי לייחד כל מסיבה כזו מבצעים הדפסה על בלונים כדי שהמראה יהיה יוצא דופן. אם מדובר במפגשים עסקיים, מקשטים את כל המרחב בבלונים ממותגים הכוללים את הלוגו של החברה ואת הצבעים שמאפיינים אותה. כאשר רואים את כל החלל מלא בבלונים זו תחושה נהדרת שמעלה את רף השמחה בכל מקום. 

מעבר לכך יש גם אפשרויות מעולות של הדפסה על חולצות נשים כיוון שבמקרים רבים קבוצות של נשים יוצאות ליעד מסוים יחד ולכן הן מדפיסות כמה חולצות זהות הכוללות כיתוב מסוים או תמונה הקשורה לנושא וכך הן מגיעות למקום ומצטלמות יחד עם חולצה זהה. זה קורה במסיבות רווקות, בקבוצה של בנות שמשחקות יחד בקבוצת ספורט כמו כדורשת, חברות שממריאות יחד לחופשה בחו"ל או מגיעות לטקס סיום של קורס בצבא או באוניברסיטה. המראה האחיד יוצר תמונה מרהיבה, אותנטית ומאד אהובה ומשמחת. 

>> בלונים לברית

בלונים מודפסים

בלונים מודפסים הם האופציה הנדרשת בימי הולדת וזאת כיוון שהסובבים מעוניינים להדפיס את שמה של כלת השמחה על הבלון וגם את הגיל שלה כמו לדוגמה עלמא בת 5 . ברחבי הבית יהיו המון בלונים זהים בצבע האהוב על הילדה, ואין ספק שהיא תהיה מאושרת מכך.

אפשר גם להדפיס על בלונים כיתוב מיוחד כמו מילות אהבה לחברה אהובה, ברכות כמו באהבה עם לב גדול, מזל טוב, יום הולדת שמח או בלון בועה שקוף עם כיתוב בתוכו. האפשרויות הן רבות מאד ולכן רצוי לבחור מראש את המילים המתאימות, את צבעו של הבלון ואת הצבע של ההדפסה. המגמה היא להתמקד בצבעים שאהובים על החוגגים ודבר זה יעלה באופן משמעותי את מצב הרוח שלהם. 

>> סידור בלונים לגבר

חגיגה עסקית 

כשמדובר בבלונים לאירוע עסקי תולים בלונים גדולים עם הלוגו של המותג בכל רחבי האולם. כך כל מי שמגיע נתקל בכמות עצומה של בלונים בכל מקום ואי אפשר שלא ליהנות מהמראה שלהם. מעבר לכך אפשר להקים בכניסה לאירוע קשת של בלונים שהאורחים עוברים דרכה כדי להגיע לאולם. בוחרים את הגוונים המתאימים ביותר כמו גווני המותג או כל תמהיל אחר של בלונים קטנים, גדולים ובצבעים שונים. 

הצעת נישואין מרשימה 

בלונים מודפסים הם תוספת מרשימה ביותר בכל הצעת נישואין. בת הזוג המופתעת מהעובדה שבן הזוג מציע להן נישואין מביטה לכל עבר ורואה המון בלונים בצבעים האהובים עליה ועליהם כיתוב עם שמה והשאלה האם תינשאי לי? התשובה שלה היא ברורה, אך העובדה שיש כמות עצומה של בלונים לאורכו של כל השטיח האדום משמחת אותה מאד והיא נהנית מתשומת הלב הרבה שהיא מקבלת בערב זה.

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?