Blue Balloon

מסיבת פרישה: רעיונות למסיבת פרישה לפנסיה

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים
מסיבת פרישה
תוכן עניינים

פרישה לפנסיה היא אבן דרך חשובה בחייו של כל אדם. אחרי שנים רבות של עבודה, סוף כל סוף מגיע הזמן של הפורש "להוריד את הרגל מהגז" וליהנות מפרי עמלו.

בין שהפורש הטרי מתכנן לנצל את הפרישה מהעבודה לרגיעה ומנוחה ובין שהתכנון הוא לחוות להרפתקאות חדשות ומרגשות, מסיבת הפרישה היא אירוע חשוב שמסמל גם את סיומה של תקופה וגם את היציאה לדרך חדשה.

לכן חשוב לציין את המעמד המרגש הזה כמו שצריך.

לשם כך בדיוק נכתב המדריך שלפניכם, ובו נשתף אתכם בכמה רעיונות למסיבת פרישה לפנסיה ומגוון קונספטים עיצוביים שיאפשרו לכם לחגוג את היציאה לגמלאות שלכם, של הקולגות שלכם או של קרובי משפחתכם האהובים, באופן אלגנטי, חגיגי ובלתי נשכח.

המשימה: תכנון מסיבת פרישה לפנסיה

המשימה החשובה ביותר המוטלת על קרובי המשפחה, הקולגות והחברים של אדם שעומד לצאת לפנסיה, היא לסייע לו לחגוג את הרגע המשמעותי הזה בצורה העליזה והמרגשת ביותר. עיצוב מסיבת הפרישה לגמלאות, הוא נדבך חשוב בהפיכת החגיגה לאירוע בלתי נשכח. לכן חשוב לבחור בקישוטים המתאימים ליצירת אווירה מיוחדת וחגיגית התואמת את המעמד.  

איך מתחילים לתכנן מסיבת יציאה לפנסיה?

רגע לפני שאתם ניגשים לבחור קישוטים ואביזרים שיעטרו את מסיבת הפרישה המתוכננת, כדאי לעצור לרגע ולחשוב קודם כל מה יהיה הקונספט של האירוע. ברגע שתחליטו לערוך אירוע פרישה בתצורה של מסיבת נושא בסגנון מסוים, יהיה לכם גם הרבה יותר קל להחליט איפה האירוע יתקיים ולמצוא את סוג קישוטי המסיבה המתאימים ביותר לחגיגה.

למה חשוב לשים לב כשמארגנים מסיבת פרישה לפנסיה?

במידה ואתם מארגנים את מסיבת הפרישה לפנסיה עבור אדם אחר ולא עבור עצמכם, חשוב לזכור שנושא המסיבה צריך לדבר לא רק אליכם, אלא גם לפורש וליתר המוזמנים. הנושאים הפופולריים ביותר למסיבות פרישה בדרך כלל נסובים סביב החיים ביום שאחרי הפרישה (במובן האופטימי של העניין, כמובן) ותוכניות מרגשות לעתיד כמו יציאה לנופש מפנק או מסלול קריירה חדש. 

3 רעיונות מדהימים למסיבת פרישה לפנסיה

מסיבת פרישה

מעוניינים לארגן מסיבת פרישה מהעבודה לאדם יקר או לעצמכם, אך עדיין לא בטוחים ממה להתחיל? אל חשש. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות נפלאות, שתוכלו לקבל מהן השראה לתכנון מסיבת יציאה לפנסיה שתהיה לא פחות מאשר מדהימה:

להפליג אל עבר הפנסיה בשייט תענוגות

הים הוא מקור השראה אינסופי שמספק אין ספור רעיונות עיצוביים עבור מסיבות נושא עתירות אווירה. להלן כמה רעיונות לקישוטים מדליקים באווירה של קרוז יוקרתי, שתוכלו לארגן בעצמכם לכבוד מסיבת הפרישה המתוכננת:

  • הדפיסו הזמנות לאירוע על גבי כרטיסי קרטון בצורת ספינות קטנות או גלגלי הצלה.
  • קשטו את החלל שבו מתקיים האירוע בפונפונים כחולים מנייר ושרשראות דגלונים, ובבלוני הליום בצבעי כחול ולבן.
  • עטרו את תקרת וקירות החדר עם וילונות שיפון שקופים, בצורת מפרשים.
  • כסו את שולחן הכיבוד ברשת דייגים והניחו בין הכלים כדורי זכוכית כחולים-ירוקים, קונכיות ועוגנים קטנים.
  • מקמו בחדר כמה מאווררים שייצרו אפקט של בריזת ים נעימה, ויגרמו לעשרות שבשבות נייר קטנות להסתובב.

חופשה באי טרופי

מסיבת פרישה לפנסיה בקונספט כזה, אמנם תחייב אתכם להיערכות מיוחדת, אך מניסיוננו, התוצאה בהחלט שווה את ההשקעה:

  • מלאו אגרטלי זכוכית בחול, אבנים קטנות וקונכיות, וסדרו אותם על השולחן.
  • עצבו בלונים בתור פירות טרופיים ותלו אותם מהתקרה.
  • צרו קשת בלונים וקשטו אותה בעלי בננה או דקל.
  • הכינו עמוד בלונים בצורת עץ דקל – זה תמיד מעורר אסוציאציה של יציאה לחופשה אקזוטית מרגיעה ומפנקת. הדרך הפשוטה ביותר ליצירת סידור בלונים בצורת עץ דקל, הוא להתחיל בהכנת עמוד מבלוני לטקס רגילים בצבע זהב או חום שאת הקצוות שלהם, קושרים האחד לשני. לאחר מכן, יש להוסיף כמה בלונים ארוכים (המוכרים גם בשמות: בלוני נקניק או בלוני צורות) בצבע ירוק אל חלקו העליון של סידור הבלונים. לבסוף מגיע הרגע שבו מוסיפים לעץ הדקל פירות. זה הזמן להוסיף בלוני כרום קטנים ל"צמרת העץ" בתור קוקוסים או בלוני צורות צהובים המלופפים בצורת בננה. 

מוזמנים כמובן להוסיף לעיצוב המסיבה כל רעיון אחר שעולה על דעתכם ויסייע לכם לגרום לאורחים ולבעל השמחה שהם חוגגים את אירוע הפרישה על אי טרופי נפלא.

מסיבת פרידה מהמקצוע

המקצוע של הפורש, יכול להיות נושא נהדר למסיבת הפרישה לפנסיה. רגע לפני שאורח הכבוד באירוע נפרד מבגדי העבודה שלו אחת ולתמיד, זו ההזדמנות להקיף אותו בחברים ובני משפחה שיחגגו איתו את האירוע כשהם לבושים בהשראת תחום העיסוק שלו.

למשל, אם הפורש הוא מורה, תוכלו לקבוע שהאורחים יגיעו לאירוע כשהם מחופשים לתלמידים.

אם אתם חוגגים את פרישתו מעבודה של אדם שלמקצוע שלו יש סממנים מובהקים, כמו שוטר, כבאי, וכדומה – תוכלו לקשט את האירוע בהשראת הסמלים הללו. אם לדוגמא, בעל השמחה הוא כבאי, תוכלו להגיש חטיפים בכובע כבאים מפלסטיק, או אם מדובר בעובד מעבדה, תוכלו להגיש צ'ייסרים במבחנות. אתם ודאי כבר מבינים שיש אינסוף רעיונות. היופי הוא שבהמשך המסיבה, תוכלו גם להשתמש באביזרים האלו בתור פרופס לתמונות מצחיקות שישארו לפורש כמזכרת מקסימה המאירוע.

רעיונות עיצוביים למסיבת פרישה בלתי נשכחת

אם אתם מעוניינים לארגן עבור עצמכם, עבור קולגה שלכם, לבן או בת הזוג או לקרוב משפחה אהוב, מסיבת פרישה גרנדיוזית, תרגישו חופשי ללכת עם זה עד הסוף! בכל הנוגע למסיבות פרישה לפנסיה, אין "מותר ואסור". העיקר שנושא המסיבה, העיצוב והאווירה יתאימו לסגנון ולתחומי העניין של הפנסיונר לעתיד. את זה תוכלו להשיג בקלות על ידי בחירה באביזרי קישוט ייחודיים ואיכותיים לטובת עיצוב האירוע. כדאי מאוד להשקיע מחשבה בבחירת קישוטים שירשימו את האורח הראשי באירוע, כי אחרי הכל – זה היום שלו. 

עדיין לא בטוחים במה כדאי לכם להצטייד? הסירו דאגה מלבכם. בשורות הבאות נספק לכם רשימה של סוגי הקישוטים והאביזרים המומלצים ביותר לעיצוב מסיבות פרישה:

מרכזי שולחן חגיגיים למסיבת פרישה לפנסיה

לא משנה כמה קישוטים יפים תתלו, או כמה יפה תקשטו את הכניסה לבית או המדרגות, אתם פשוט לא יכולים בלי מרכזי שולחן אופנתיים! הנה כמה רעיונות למרכזי שולחן יפהפיים ואלגנטיים שתוכלו להכין בעצמכם וישאירו יופי של רושם על בעל השמחה והאורחים במסיבה:

  • זר ורדים מתותים (השתמשו בתותים טריים ובסכין חדה להכנתם.
  • עששיות זכוכית עם נר דולק בפנים, יספקו מראה וינטג'י כפרי ומעודן לעיצוב השולחן.
  • צנצנת איחולים לרגל הפרישה – הניחו במרכז השולחן צנצנת זכוכית, עפרון ופתקים צבעוניים ובקשו מכל האורחים במסיבה לכתוב לפנסיונר לעתיד ברכות לרגל הפרישה ולשים בתוך הצנצנת.

קישוטי מסיבה ממותגים

קישוטי מסיבות יעודיים למסיבת פרישה לפנסיה הם תמיד פרקטיים לעיצוב האירוע.

לכן כדאי להצטייד במדבקות, מפיות באנרים ו/או שרשרת דגלונים עם הכיתוב Happy Retirement. תוכלו להשתמש במדבקות על גבי התפריטים, הבקבוקים והכוסות ואת הקירות והדלתות של חלל האירוע לעטר בבאנרים,שרשראות דגלונים ובלונים חגיגיים עם הדפס מתאים. 

רעיונות למסיבת פרישה

אוריגמי או מפיות מקופלות בצורות מעניינות

קיפול מפיות בצורות שונות הוא אמנות של ממש שיכולה להוסיף טאץ' אלגנטי וייחוד רב לאירוע הפרישה שאתם עורכים. ישנן דרכים רבות לקפל מפיות בצורה יצירתית, החל מקיפול בצורת מניפה, קיפול בצורת מעטפה שלתוכה מכניסים את הסכו"ם לכל אורח יחד עם גבעול של פרח קטן, או קיפול בצורה של פרח שמניחים על הצלחות.

עוגה מעוצבת למסיבת פרישה לגמלאות

אומרים שאין חגיגה בלי עוגה, והדבר נכון במיוחד למסיבות פרישה מהעבודה. עיצוב העוגה חייב להיות מושקע וחגיגי ורצוי גם שישקף את הפעילות המקצועית של הפורש לפנסיה. כמובן זו יכולה להיות כל עוגה מעוצבת ויפה עם כיתוב משעשע שרלוונטי ליציאה לפנסיה. 

גם כאן, ניתן לשדרג את עיצוב העוגה עם טופרים חגיגיים מסוגים שונים, כולל טופר בלונים שאוטומטית משדרג את המראה של כל עוגה.

עמדת צילום מבלונים

הקמת עמדת צילום מבלונים או קיר צילום מבלונים היא אחד הטרנדים העיצוביים החמים ביותר בתחום אירועי היוקרה בשנים האחרונות. ניתן ליצור עמדות צילום מבלונים במגוון סגנונות, עיצובים וצבעים. למשל, יש מי ששוזרים קשת בלונים או עמודי בלונים כאלמנטים העיקריים בעמדת הצילום. אחרים ממקמים קיר צילום ואליו מוסיפים זרי בלונים או סידור בלונים מעוצב בחלק העליון, בצדדים או סביב ההיקף של הקיר. ליצירת קיר צילום מרשים מבלונים משתמשים לעיתים קרובות בבלונים במגוון גדלים בשניים או שלושה צבעים שונים, שהשילוב ביניהם יוצר אפקט תלת מימד מרהיב. ניתן גם להוסיף קצת ירק, פרחים טריים, סרטי נייר, בד או פרנזים בגוונים שונים כדי להפוך את עמדת הצילום לחגיגה אמיתית לעיניים.

>> תיק עבודות של קיר בלונים

חדר בלונים עם בלוני הליום בתקרה או בלונים ברצפה

אחד הרעיונות היפים שמשדרג כל מסיבה ובפרט אירועי פרישה, הוא קישוט תקרת החלל המרכזי של האירוע בבלוני הליום צפים שאליהם מחוברים סרטים יפים. ניתן במקום זאת, למלא את רצפת החדר בבלונים בגוונים המתאימים לעיצוב האירוע. כך או כך, אי אפשר שלא להתפעם מהתוצאה.

שילוט הכוונה דקורטיבי בכניסה לאירוע

שלטי הכוונה בעבודת יד פופולריים במיוחד היום בעיצוב מסיבות ואירועים. ניתן להכין אותם מקרטון, מעץ, מפלסטיק ואפילו ממתכת. מומלץ לצבוע את השלטים בצבעים שונים כשהרעיון העיקרי הוא להוסיף על כל שלט כיתוב המציין הכיוונים האפשריים שהפורש הטרי יכול לבחור בהם במסלול חייו החדש, כגון רגיעה, תחביבים, הרפתקאות, זמן איכות עם המשפחה, ועוד.

סט בלוני אותיות / בלוני ספרות שמרכיב ברכה או תאריך

בלוני אותיות ובלוני מספרים כבר מזמן הפכו לטרנד פופולרי באירועים ולא במקרה. ניתן ליצור בעזרתם כל כיתוב העולה על דעתכם, כמו "פרישה נעימה", או תאריך הפרישה, כדי להוסיף למסיבה נופך חגיגי במיוחד. 

זקוקים לרעיונות נוספים לקישוטים למסיבת פרישה לפנסיה?

אנחנו מקווים שהרעיונות שסקרנו במדריך זה לטובת ארגון ועיצוב של מסיבות פרישה לגמלאות, סיפקו לכם את ההשראה הנדרשת להפקת אירוע הפרישה המושלם. אך במידה ואתם עדיין מחפשים רעיונות עבור האירוע שלכם, או מעדיפים להשאיר את עיצוב האירוע לטיפולם של אנשי מקצוע מומחים, נשמח, כמובן, לסייע לכם.

חברת 'בלו בלון' מתמחה בשזירת זרי בלונים, סידורי בלונים, קשתות בלונים שערי בלונים ועמודי בלונים המשדרגים כל אירוע. כל הזמנה ב- Blue Balloon מטופלת במלוא תשומת הלב תוך הקפדה על התאמה אישית של המוצר, הסגנון העיצובי והצבעים לאופי האירוע ולבקשותיהם של כל לקוח ולקוחה. 

מעוניינים להפוך גם את מסיבת הפרישה שלכם לחגיגה מושקעת, מרשימה, מרגשת ובלתי נשכחת? צוות Blue Balloon ישמח לייעץ לכם בבחירת, יצירת והתקנת התפאורה היפה והמתאימה ביותר לאירוע שלכם. לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר בהקדם!

Share this post with your friends

בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
בלונים עם כיתוב
בלונים לעסקים

בלונים עם כיתוב

סידור בלונים יוקרתי, מעוצב ומרשים שווה הרבה יותר מאלף  מילים, אבל בלון עם כיתוב שווה הרבה מעבר, כשהוא מאגד עוצמה ויזואלית עם כיתוב קולע ותופס

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?