Blue Balloon

רעיונות למסיבה במשרד ואיך לתכנן מסיבה במשרד

Office party game
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
תוכן עניינים

בארגון מסיבה במשרד יש אתגרים. מטרת המסיבות במשרד, היא לגבש בין עובדי המשרד, ולגרום לעובדים הפוגה מהנה מהעבודה. 

אין ספק- שסביבת המשרד היא סביבה פחות נוחה עבור ארגון מסיבות. אולם למרות הקשיים- אפשר ליצור מסיבה נהדרת בתוך המשרד.

בשביל שהמסיבה תהיה מוצלחת, יש צורך לתכנן היטב את הארוחה והכיבוד, אילו משחקים יהיו במסיבה ומהם הפרסים למשתתפים, ואיך לעצב את המשרד לכבוד המסיבה.

אך, זכרו שהמסיבה צריכה להתנהל באווירה טובה ובגבול הטעם הטוב. הרי מחר, תגיעו כולם שוב למשרד כעובדים.

מי מתכנן ומארגן את המסיבה במשרד?

סביר להניח, שיש במשרד וועד עובדים מסודר, שחלק מתפקידו הוא גם ארגון מסיבות.

אולם אם במשרד וועד עובדים מסודר- מנו כמה עובדים מוכשרים, לוועד שיארגן את המסיבה. על הוועד לקבוע תאריך למסיבה, לקבוע ביחד עם מנהל המשרד תקציב מוגדר עבור המסיבה.

צוות הוועד ייפגש עם חברות קייטרינג, וחברות השכרת הציוד.

איך בוחרים תאריך למסיבה?

כאשר רוצים לבחור תאריך למסיבה- צריכים לזכור שלא לכל העובדים יהיה נוח להגיע בתאריך זה.

לכן, כדאי לסמן כמה תאריכים אפשריים עבור המסיבה. את התאריכים הנבחרים, מציעים לשאר העובדים במשרד.

למרות הקושי- יש לבחור תאריך שנוח לכל העובדים במשרד. באופן כללי- התאריך שייבחר, יהיה התאריך שיועדף על ידי רוב העובדים במשרד.

תכנון עיצוב המסיבה.

צוות ארגון המסיבה, יתכנן את העיצוב. הצוות יחליט אילו קישוטים (ובלונים כמובן) לשים על הקירות, ואילו עיטורים וקישוטים לפזר על השולחנות.

הצוות יקנה את הכלים החד פעמיים למסיבה. סביר להניח, שהצוות ישקיע היטב בבחירת כלים חד פעמיים יפים ומהודרים למסיבה. חלק מעיצוב האירוע, כולל תכנון של מקומות הישיבה. מומלץ לארגן תגי שם למשתתפים במסיבה, ומפה המסמנת את מקומות הישיבה.

בחרו נושא לערב המסיבה.

יותר קל לתכנן עיצוב של מסיבה, כאשר יש נושא למסיבה. לכן, מומלץ שהצוות שנבחר לארגן את המסיבה- יחשוב על נושא.

מומלץ לחשוב על כמה רעיונות, ולהעלות אותם לשאר העובדים. אילו רעיונות מתאימים למסיבת ערב לעובדי המשרד? נביא כמה דוגמאות לרעיונות: "עידן הקרח", "ערב חורפי", "ערב סרטים", ועוד.

עיצוב הערב והפעילויות במהלכו- יהיו סביב הנושא. אביזרי הקישוט של המסיבה, יתאימו לנושא.

ארגון האוכל והשתייה למסיבה.

כדי לתכנן את האוכל והשתייה במסיבה בצורה הטובה ביותר, יכין צוות הארגון רשימה מפורטת של דברי מאכל ושתייה עבור המסיבה.

אם צוות הארגון מזמין שירות קייטרינג- על הצוות לברר אילו מאכלים מביא הקייטרינג, והאם בהזמנת האוכל כלולה גם שתייה.

לאחר שמכינים רשימה מפורטת מה מביא הקייטרינג, מכינים רשימה נוספת, שבה יהיו כתובים דברי המאכל והמשקה שיש לקנות למסיבה.

גם עוגות ועוגיות וקינוחים מתוקים, יהיו כתובים ברשימה זו. אם חלק מהסדנאות במסיבה יכללו קישוט קאפקייס- על הצוות המארגן להוסיף לרשימת הקניות "מאפינס אישי".

חשוב לכתוב ברשימה היכן קונים את הדברים: במכולת, במאפייה, וכו'. לרשימת הקניות כדאי להוסיף חבילת שקיות אשפה.

האם יש אלרגנים בין עובדי המשרד?

כאשר אתם מתכננים את האוכל למסיבה, בררו בין כל עובדי המשרד האם יש עובדים שאלרגנים למזון מסוים.

אין זה נעים לראות את אחד מהחברים לעבודה לא אוכל כל הערב- רק בגלל שהוא רגיש לגלוטן. מארגני המסיבה לא היו רוצים במהלך ערב לטפל בהתקף אלרגיה.

לכן, אם יש עובד הרגיש לגלוטן- קנו לו מזון מתאים. אם יש עובדים הרגישים לחלב- הקפידו לקנות אוכל ומוצרים פרווה בלבד.

ובמידת הצורך- בדקו שאין אגוזים ברכיבי האוכל שקניתם למסיבה.

איזה משקאות כדאי לקנות עבור המסיבה במשרד?

כמובן, סביר להניח שהעובדים במשרד אוהבים שתיה קלה ומתוקה. ישנם משרדים בהם העובדים ירצו שתיה קלה כמו קולה, ומשקאות מוגזים נוספים. במשרדים אחרים, יהיו עובדים שיעדיפו לשתות מיצים טבעיים.

לכל מסיבה, מומלץ לקנות בקבוקי מים מינרלים. סוג נוסף של משקאות שמומלץ לקנות למסיבה- הם משקאות קוקטייל.

אם צוות העובדים במשרד חובב קוקטייל, אפשר להזמין כמה סוגים של קוקטיילים.

מדוע להזמין סדנת קוקטיילים יקרה, אם אפשר להתנסות לבד בהכנת קוקטיילים? כדאי גם לקנות קוביות קרח, ופירות שונים. כמובן, אפשר גם לקנות יינות ובירות עם רמת אלכוהול סבירה.

אילו מכונות להכנת מזון כדאי להביא למסיבה?

אם יש מכונת קפה במשרד, אפשר לקנות קפסולות קפה מיוחדות לכבוד המסיבה.

אם אין מכונת קפה במשרד- אפשר לשכור מכונת קפה. כדאי גם לשכור מכונה להכנת וופל בלגי, ומכונה להכנת מפלי שוקולד.

בימות הקיץ- אפשר גם לשכור מכונה להכנת ברד. כדאי להביא מהבית למסיבה מכונה להכנת שייקים. רשימת הקניות למסיבה תכלול את הפרות למכונת השיקים, וחומרים להכנת ופל בלגי, מפלי שוקולד וברד.

פעילות הכנת שיפודים.

אפשר לתת לעובדי המשרד להכין בעצמם שיפודים. ישנם כמה סוגי שיפודים המתאימים למסיבה במשרד.

אפשר להכין שיפודים עם מרשמלו וסוכריות. אפשר להכין שיפודים בריאים עם פרות. מובן, אפשר להכין במסיבה כמה סוגים של שיפודים.

חשוב לקנות מראש את כל המצרכים הנחוצים לצורך הכנת השיפודים במסיבה.

יצירת פלייליסט למסיבה.

אפשר ליצור פלייליסט מיוחד עבור המסיבה. בפלייליסט, יכול להיות המנון שיחברו העובדים עבור המשרד.

לצורך יצירת הפלייליסט, כדאי שהעובדים ייגשו אל אולפן הקלטות, ויקליטו עצמם שרים.

העובדים יכולים להלחין במיוחד מנגינה עבור המסיבה, או לקחת מנגינה קיימת ולהצמיד לה מילים שחיברו.

פלייליסט זה, יהיה המנון המסיבה והמנון המשרד, וייתן אווירה טובה במסיבה. לפלייליסט אחד פשוט- יש כוח לגבש ולחבר בין עובדים.

הכנת קליפ לכבוד המסיבה.

כאשר המסיבה היא לכבוד הרמת כוסית, או אירוע אחר הקשור במשרד- אפשר להכין קליפ נחמד על המשרד.

ישנם כמה נושאים אפשריים עבור קליפים. אפשר לעשות קליפ על עובדי המשרד.

בקליפ, יביא כל עובד תמונות נבחרות מחייו וחיי משפחתו. אפשר ליצור רצף של סרטונים עם הלקוחות המברכים את המשרד, ולשים תמונות המתארות את הצלחת המשרד.

צילומים במהלך המסיבה.

אין ספק, שעובדי המשרד ירצו לעצמם מזכרת מהמסיבה. לשם כך, כדאי ליצור עמדות מעניינות לצילומים.

אפשר ליצור תא צילומים מיוחד לצורך המסיבה. כבתור פעילות מקדימה מגבשת של העובדים לפני המסיבה- אפשר ליצור ביחד רקעים יפים ותפאורה מעניינת לתא הצילומים.

אם יש תקציב- אפשר לשכור רקע לתא הצילומים. כדאי להזמין במחיר מוזל צלם מגנטים למסיבה.

כדי שהתמונות ייצאו משעשעות ונחמדות, אפשר לקנות למסיבה אביזרי תחפושת כמו כובעים מצחיקים, ומשקפיים גדולות, ושפם ארוך מפלסטיק.

אפשר גם לקנות מקטרות מפלסטיק בשביל השלמת המראה. אפשר ליצור עוד מזכרת מהמסיבה, וליצור חולצות תלבושת אחידה לעובדים. בתלבושת, יהיה המיתוג של המשרד, וכיתוב נחמד לכבוד המסיבה.

כאשר העובדים מצלמים את עצמם בפוזות השונות בתא הצילום באמצעות הנייד, הם יכולים להעלות את התמונות לקבוצות הפייסבוק והוואטצאפ של העובדים. בכל מסיבה- כדאי לעובדים להצטלם ביחד לתמונה קבוצתית של צוות עובדי המשרד.

הכנת מסגרות צילום לפי נושא המסיבה-

כדאי לצוות העובדים להכין מסגרות צילום לפי נושא המסיבה. אם נושא המסיבה משלב ספורט- אפשר שרקע המסגרת יהיה מגרש ספורט.

אפשר ליצור מסגרות בתחום הביזנס, ולצלם את עצמנו טובעים בים של מטבעות זהב, או של דולרים.

אילו כישרונות יש לעובדי המשרד?

מדוע לא לנצל את הכישרונות של העובדים במשרד? המסיבה, הינה הזדמנות לגיבוש. במקום לחפש מפעילים חיצוניים למסיבה, אפשר לנצל את הכישרונות של העובדים.

אם יש עובדים שטובים בהנחיה- אפשר לבקש מהם לנחות את הערב. אם יש עובדים שיודעים לשיר או לנגן, אפשר לארגן במהלך המסיבה ערב שירה.

אם יש עובדים בעלי חוש אומנותי- אפשר לבקש מהם להעביר סדנאות יצירה. אם יש בין עובדי המשרד חבר שיודע לעשות קסמים- הוא יכול להעביר לעובדי המשרד סדנת קסמים.

רעיונות למשחקי חברה.

גם מבוגרים אוהבים לשחק. לכן, אפשר להקצות בחלק מהמסיבה זמן למשחקים.

אפשר להציע לעובדי המשחק שכל אחד יביא איתו משחקי קלפים ודומינו המתאימים גם למבוגרים.

אם יש מספיק תקציב- אפשר לשכור שולחנות משחק של טניס, שולחן כדורגל, וקזינו.

מארגנים את המסיבה בחודש של המונדיאל?

צפייה משותפת של צוות המשרד במשחק כדורגל או כדורסל, יכולה להיות חוויה מהנה.

ולכן- אם המסיבה מתקיימת בחודש של המונדיאל, תוכלו לשבת ביחד ולצפות במשחק.

לשם כך, כדאי לקנות פופקורן, וכוסות גבוהים עבור שתייה. כדאי גם לקנות בקבוקי בירה.

וכמובן, להשיג מסך גדול לצורך הקרנת המשחק. לפני או אחרי שלב הצפייה במשחק, צוות העובדים יכול להתחלק ל2 קבוצות, וללכת לשחק כדורגל במגרש הקרוב למשרד.

אם המסיבה מתקיימת בשבועות של האולימפיאדה, צוות המשרד יוכל לצפות ביחד במשחק האולימפיאדה. אפשר לתכנן את שאר הזמן במסיבה סביב נושא האולימפיאדה.

כדאי לערוך תחרויות ספורט נחמדות. אפשר לעשות תחרות ריצה בתוך המשרד, גם אם השטח קטן. אפשר לשכור משקולות, ודיסקיות להטלה.

אם מזיזים אחורה שולחנות וכיסאות, אפשר בהחלט ליצור שטח מרווח לתחרויות ספורט במהלך המסיבה.

שליחת ההזמנות למסיבה.

הצוות המארגן, ישלח הזמנות למסיבה. אם הוחלט להזמין גם את בני הזוג, או אף הילדים של העובדים- יהיה מצוין זאת בהזמנה. בנוסף, יהיו בהזמנות פירוט של תכנית המסיבה.

אם יש סדנאות במסיבה- יהיה רשום בהזמנה אילו סדנאות יהיו. צוות הארגון המסיבה, דואג לעיצוב הגרפי של ההזמנה. אם המשתתפים צריכים להביא כיבוד או חפצים למסיבה, יהיה רשום זאת בהזמנה.

אם חובר במיוחד פלייליסט עבור המסיבה, יהיה רשום בהזמנה "השמעת בכורה של המנון המשרד".

שליחת מייל תזכורת למשתתפים במסיבה.

שליחת ההזמנות למסיבה אינה מספיקה.

חשוב לשלוח למשתתפים במסיבה מייל תזכורת. כדאי לצרף למייל קובץ דיגיטלי של ההזמנה למסיבה.

את ההזמנה הדיגיטלית, כדאי להעלות לדף הפייסבוק של המשרד, ולקבוצות הפייסבוק והוואטצאפ של העובדים במשרד.

ארגון ותכנון נכון של יום המסיבה.

כדי לארגן את יום המסיבה בצורה הטובה ביותר- מומלץ לבקש ממנהל המשרד לשחרר את העובדים כמה שעות מוקדם יותר.

צוות הארגון של המסיבה, יארגן במשך כמה שעות את השטח. הצוות ישים מפות וקישוטים, ויערוך את השולחן. הצוות ידאג להצבת ציוד הדי ג'יי, וכל ציוד שכור נוסף.

הצוות יסדר שולחנות וכיסאות, ויסדר יפה את תגי השם על השולחן, וישימו מפת ישיבה. חשוב בשעות הללו לדאוג שהמנקים ינקו היטב את השירותים, וישימו מספיק ניירות טואלט.

קישוט המשרד בבלונים לכבוד המסיבה.

אפשר לתת לשטח המשרד אווירה שונה לגמרי, באמצעות קישוט השטח בבלונים. כדאי לשמור על גוון יוקרתי של בלונים.

מומלץ להשתמש בבלונים בגווני לבן- כסף וזהב. אפשר להכין שער מבלונים עבור המסיבה.

כדאי לשים סידורי בלונים על השולחנות במשרד. אפשר לפזר בלוני הליום יוקרתיים על התקרה של המשרד. את כל הנושא הזה של הבלונים נשמח לעשות עבורכם:) דברו איתנו ותיהיו מכוסים מבחינת הבלונים.

Share this post with your friends

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
בלו בלון

חברתנו מתעסקת בעיצוב וסידור בלונים לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, לקוחותינו מספרים שהם נהנים בעיקר מאיכות שירות ועיצוב מדהים.

More info
עיצוב בלונים לחנות
בלונים לעסקים

עיצוב בלונים עבור אירוע עסקי

נראות ייחודית של אירוע עסקי  חברות רבות במשק מתאמות אחת לתקופה אירוע עסקי שבהם נוצרים מפגשים של עובדי החברה עם ספקים, לקוחות ועסקים שאיתם קיים

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

אנחנו כאן כדי להמשיך לשמח אתכם!

אנו בחברת בלו-בלון ממשיכים לשמח אתכם עם הבלונים שלנו.

באישור משרד הבריאות, אנו ממשיכים לעבוד במתכונת שמתאימה למצב, ובצורה בטיחותית אנו ממשיכים לתת שירותי עיצוב בלונים לימי הולדת ואירועים קטנים.

נ.ב אפשר להזמין בלונים עד הבית.

לאור המצב, אנו מציעים חבילת קישוט בלונים בחדר או בסלון במחיר מיוחד.