קשת בלונים ליום הולדת

רוצים להזמין קשת בלונים ליום הולדת?​ אנו בחברת Blue Balloon משמחים ילדי וילדות יום הולדת כבר מזה 15 שנים,עם קשתות בלונים ליום הולדת, בר מצווה ובת מצווה במגוון סגנונות עיצוביים, גדלים וצבעים מדהימים. זה הזמן ליצור קשר עם חברת 'בלו בלון' ולהזמין שער בלונים בצורת קשת בלונים ליום הולדת, ולהפתיע בענק את יקיריכם.
קיר בלונים לבת מצווה
קיר בלונים לבת מצווה
Blue Balloon
קיר צילום בלונים לבת מצווה

קשת בלונים ליום הולדת שתוסיף למסיבת היומולדת שלכם טאץ' מפתיע וחגיגי

ראשית אם כבר הגעתם עד לכאן הרשו לנו לאחל לכם מזל טוב.

אין דבר שעושה יותר "וואו" בעיניים מאשר קשת בלונים מדהימה בכניסה למסיבת יום הולדת. כיום ניתן להזמין קשתות בלונים ליומולדת במגוון צבעים, גדלים, וסגנונות עיצוביים מרהיבים. הטריק שלנו ליצירת קשת בלונים שתגרום לאורחים ביום ההולדת שלכם להחסיר פעימה, הוא לקשור בלונים באשכולות שנשזרים האחד על גבי השני – ללא צורך בהליום. במדריך שלפניכם נסקור סגנונות פופולריים של סידורי בלונים ליום הולדת, שיגרמו ללב של כל ילדת יום הולדת להמריא ביום המיוחד שלה.

סידור בלונים
קשת בלונים ליום הולדת

קשת בלונים ליום הולדת - כך תגשימו לה את החלום

מה מסמל יום הולדת שמח, יותר מאשר בלונים? קשתות בלונים לימי הולדת ואירועים, הם כבר מזמן סטנדרט במסיבות יום הולדת מושקעות, כמו גם באירועי בת מצווה, בר מצווה, מסיבות רווקות, חתונות, בריתות, אירועים עסקיים והשקות חגיגיות. כיום ישנן חברות שמתמחות בעיצוב של זרי בלונים וסידורי בלונים יפהפיים לאירועים מיוחדים להזמין, כגון קשת בלונים ליומולדת בשלל סגנונות וצבעים לפי בחירתם של בעלי השמחה. אין ספק שמדובר על דרך נפלאה להוסיף צבע, פאן וחגיגיות רבה לכל מסיבה, ולרגש את ילד/ת יום ההולדת שלכם. "אבל איך בדיוק קורה הקסם הזה?" – אתם ודאי שואלים. אל דאגה, מיד נסביר, אבל כמובן – את הפינה של ה"איך" אנחנו סוגרים עבורכם! התפקיד שלכם הוא רק להגיד לנו "מה". 

איך מרכיבים קשת בלונים למסיבת יום הולדת – שלב אחר שלב

כאשר ספק שמתמחה בעיצוב של סידורי בלונים חגיגיים לאירועים, כמו חברת בלו בלון, מרכיב עבורכם קשת בלונים ליום הולדת, זה כרוך בתהליך המתבצע במספר שלבים, כשהמטרה היא להתאים את שזירת הבלונים בדיוק לבקשותיו של בעל האירוע  – עד הפרטים הקטנים ביותר.
לכן לפני שמתחילים, יש לבחור את הגודל של קשת הבלונים לאירוע ובהתאם לזאת, להעריך מה יהיה מספר הבלונים שתשולב כחלק מסידור הבלונים. 

 

שלב 1 – ניפוח הבלונים 

בשלב הראשון, יתבצע ניפוח הבלונים עבור קשת הבלונים שלנו, באמצעות משאבה חשמלית מיוחדת. 

 

שלב 2 – חיבור הבלונים בזוגות

לאחר שהבלונים נופחו ונקשרו, יחוברו זוג בלונים באותו הצבע זה לזה. לאחר מכן, נחבר זוג בלונים נוסף האחד לשני על ידי קשירתם זה לזה.

 

שלב 3 – מילוי של בסיס הקשת במים

בשלב זה, נמלא את בסיס קשת הבלונים שלנו במים כדי לוודא שהקשת יציבה ומקובעת למקומה. 

 

שלב 4 – יצירת שכבת הבלונים הראשונה
כדי ליצור את שכבת הבלונים הראשונה בקשת הבלונים שלנו, שני צמדי הבלונים שקשרנו זה לזה קודם, יקשרו זה לזה כעת סביב הקשת, כדי ליצור רביעיית בלונים.

 

שלב 5 – הוספת שכבות בלונים לקשת הבלונים

באותה הטכניקה שסקרנו קודם, ממשיכים להוסיף לקשת שכבות של בלונים בקבוצות של רביעיות, מלמטה עד למעלה. 

 

שלב 6 -הוספת בלונים בצבעים נוספים לקשת הבלונים

השלב האחרון ביצירת קשת בלונים חגיגית ליום הולדת, הוא הוספת בלונים בצבעים נוספים לשער הבלונים המעוצב שלנו. ניתן למשל, לחבר זה לזה קבוצה של ארבעה בלונים קטנים יותר בצבע מסוים, ואז להדביק בלון חמישי בצבע אחר במרכז האשכול על מנת ליצור זר בלונים בצורה של פרח מתוק. את הפרחים הללו ניתן לשבץ על גבי קשת הבלונים שלנו באמצעות דבק דו צדדי המוסתר מן העין. זוהי כמובן רק דוגמא אחת לעיצוב של קשת בלונים ליום הולדת, כאשר ניתן לשזור יחדיו בלונים למגוון סגנונות על פי טעמה והעדפותיה של החוגגת שאתם רוצים לשמח ולהפתיע.

רוצים להזמין קשת בלונים ליום הולדת?

אנו בחברת Blue Balloon משמחים ילדי וילדות יום הולדת כבר מזה 15 שנים,עם קשתות בלונים ליום הולדת, בר מצווה ובת מצווה במגוון סגנונות עיצוביים, גדלים וצבעים מדהימים. זה הזמן ליצור קשר עם חברת 'בלו בלון' ולהזמין שער בלונים בצורת קשת בלונים ליום הולדת, ולהפתיע בענק את יקיריכם.
עוד בנושא
קיר בלונים לבת מצווה

קשת בלונים ליום הולדת

קשת בלונים ליום הולדת שתוסיף למסיבת היומולדת שלכם טאץ' מפתיע וחגיגי ראשית אם כבר הגעתם עד לכאן הרשו לנו לאחל לכם מזל טוב. אין דבר

קרא עוד »
בלונים לבת מצווה

קשת בלונים

Gallery קשת בלונים לאירועים ממציאים את עצמינו בכל יום מחדש קשת בלונים זה ממש לא דבר שבלוני. כל שילוב של צבעים וכל צורת שזירה יוצרים

קרא עוד »

רוצים שגם האירוע שלכם יראה כך?

לחצו על הכפתור למטה ותוכלו לקבל הצעת מחיר עבור סידור בלונים לאירוע שלכם

עוד בנושא

יום הולדת

רעיונות ליום הולדת 30

רעיונות וטיפים לקישוטים ליום הולדת 30 יום הולדת 30 הוא ציון דרך משמעותי וחגיגי בחייו של כל אדם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת

קרא עוד »
בלונים עם כיתוב
בלונים לעסקים

בלונים עם כיתוב

סידור בלונים יוקרתי, מעוצב ומרשים שווה הרבה יותר מאלף  מילים, אבל בלון עם כיתוב שווה הרבה מעבר, כשהוא מאגד עוצמה ויזואלית עם כיתוב קולע ותופס

קרא עוד »
הזמנת בלונים
בלונים לעסקים

הזמנת בלונים

בלונים הם הדרך הקלה והבטוחה ביותר לעיצוב האווירה בכל אירוע, החל באירועים ביתיים וכלה באירועים עסקיים גדולים. אם אתם עומדים להפיק בעתיד הקרוב אירוע בכל

קרא עוד »
בלונים
בלונים לאירועים

בלונים: המדריך המלא.

בלונים הם אחד האלמנטים שמצליחים לכבוש את ליבו של כל אחד, בכל גיל ובכל מצב. השילוב המושלם בין הקלילות האוורירית האופיינית לבלונים לבין אפשרויות העיצוב

קרא עוד »
סידור בלונים

Let's have a chat

מלאו את הפרטים

פרטים אישיים

יש לנו הטבה במיוחד עבור האירוע שלך!

התקשרו בלחיצה עכשיו

מעבר לצ׳אט
💬 צריכים עזרה?
שלום 👋
אפשר לעזור?